Followers

Thursday, July 19, 2012

TAHNIAH ~!!!!! Haiza & Ning Baizura....

Lima tahun menanti akhirnya penyanyi Haiza disahkan hamil yang kini
usia kehamilan mencecah 4 bulan...x silap aku Haiza x da alahan
selepas disahkan hamil... 

"Alhamdulillah, kini selepas hampir lima tahun berkahwin, rezeki ini datang kepada kami. Cepat atau lambat (dapat anak), saya percaya setiap yang berlaku pasti ada hikmahnya.”



Alhamdulillah Ning Baizura pun dh disahkan hamil..
brp miggu kehamilannya x pasti lar plk...
aku dpt tau pun dari kwn Geng TTC aku je..Ning amalkan petua makanan yg 
Dr Mastiah rekomen....apa petua tue aku x pasti nnt aku try tny 
mana taukan blh aku & yg lain amakan...


Tahniah bt Haiza & Ning Baizura akhirnya smpi jgk masa diaorg utk memiliki zuriat...
mudah2an Allah pemudahkan segala nye sehingga Haiza & Ning selamat 
melahirkan zuriat diaorg....



Mudah2an di bulan Ramadhan nie Allah pemudahkan
usaha aku & en.suami.....amin....




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...