Followers

Friday, March 2, 2012

Perantau Hill

"Abg tghari nie kita mkn kat perantau erkk...syg nk mkn ayam kpg..blh erkkk..." 
"hmmm...yerla.." hehehhee
dh lama rasanye x g mkn kt Perantau Hill...
akhirnya dpt jgk aku memujuk en.suami...


Nie lar Perantau Hill..kt bangi lama...kalau dr putrajaya kena kuar kt pintu G1...
dlm kul 1.30 aku & en.suami kuar dr opis en.suami...masa smpi tue x ramai org lagi..
okey lar lauk pun byk lagi..mgkn sbb ari cuti kan..klu ari opis kompom ramai org....
majeriti org gomen putrajaya lunch timekt perantau....
die punya ayam kampung mmg terangkat lar..tue bg aku lar
klu org lain cheq x tau erkkk....


Nie aku punya..my menu nasi putih + kerabu pucuk paku
 + ayam goreng kampung + limau ais....x larat dh nk abis sbb sambal kicap dh abis..
nk g mintak malu lar...hahahaha...en.suami dh jeling2 sbb x abis mkn...
ngEeEee...x suka aku klu die bt muka mcm tue...
benci tau~!!!


Nie en.suami yg punyo..menunye nasi putih + kerabu jantung & perut 
+ sambal kentang + ayam goreng kampung + limau ais..
en.suami punya mmg kompom abis...sedap ke x sedap 
ke mmg licin lar...en.suami aku nie klu bab mkn no 1 tolak batu ngan kayu ...hahahhaha


 Makasih ya en.suami kerna blanje syg mkn...lap u lar dear...hehhehehee...
perut pun dh kenyang..kena balik opis en.suami sbb die tgh keje "overtime"...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...