Followers

Tuesday, August 7, 2012

Arghhhhhh~!!!!!! @#$%&@$^&*&%@~!!!!!!!!!!!!!!!!





Ari nie terlepas sahur x tau lar penat sgt @ apa tp pg td bt aku "STRESS"~!!!!
ikutkan lmbt lagi due peod aku tp x tau bgn2 aku terus try UPT...
x keje gila ke?????? dh kompom2 lar -ve kan tp hati nie mengharap
sgt +ve....x dpt btl +ve pun kabur2 pun jadi lar tp hmmmmm.....


contoh upt negatif...gamba hiasa je...

"y@t.....y@t...apa nk jadi ngan ko nie....~!!!!!!"
aku stress sbb diri sdiri bkn org lain pun...bila dpt tau org lain pregnant aku jadi
excited nk pregnant jgk...so mula pk yg diri nie pregnant...aku cuba x nak pk
tp aku x mampu nk lawam semua tue...




serabut sgt nk share ngan en.suami tp x tau nk diluahkan mcm mana...
aku blh temenung je dlm bilik memikirkan keadaan aku skrg nie....pastu mula
pk "klu aku x gugur ari nie due aku besalin...mgkn lewat dr tarikh due skit
klu tgk dr pengalam kwn2 yg lain...mak abah, abg mesti seronok kan...
tapi nape aku balik jgk kg time tue~!!!... Ya Allah, nape berat sgt ujianmu
bt aku nie Ya Allah...diluar aku nmpk kuat tp didlm hanya kau yg tau Ya Allah..."


"Astaghfirullahalazim.... apa yg aku merepek nie..nape aku mcm nie...
Ya Allah kau kuatkan lah iman aku Ya Allah...smpi bila aku nk mcm nie...
aku kena kuat..aku tau aku insan yg terpilih menerima ujian ini...
klu aku rasa ujian aku nie dh berat sebenarnye org lain lagi 
berat ujiannya dr aku...."Ya Allah aku tahu kau akan beri yg terbik utk
aku & suami...kau lebih tahu bila kami besedia menerima org baru (zuriat)
kuatkan lar iman aku Ya Allah....." aku kena kuat xda sapa blh 
aku klu bkn diri aku sdiri....bgn y@t smpi bila ko nk jadi mcm nie..
inysallah masa ko akan tiba jgk antara cpt & lambat je...
sekurang2nye ko tau y@t yg ko blh mengandung...  "


alhamdulillah...klu telampau pk sgt mcm nie lar jadi nye...pg tadi terlalu stress sgt
smpi x nk g keje...klu dok umah lagi lar aku stress bila dok opis nie...
da kwn2 nk di buat sembang...skrg nie aku blh tesenyum & menangis
bila ingt keadaan aku pg td..




"moga aku terus senyum....senyum kan satu sedekah"





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...