Followers

Thursday, December 13, 2012

::: Berjubah di hari Jumaat :::

Macam x caya pulak aku dtg keje ari nie...hahahahhahaha
ikutkan plan smlm aku mmg x nak dtg keje ari nie tp disbbkan BFF
aku seorg nie telah membuka pintu hati aku nak keje ari nie...
hahahhahaa...... "aci x mcm tue???"

en.suami pun gelakkan aku sbb x nak dtg keje ari nie....
tp en.suami paham nape aku x nak dtg keje klu ikutkan en.suami
pun x nak dtg keje...ahahahahahaha.... sbb pa aku nak dtg keje
tue biarlah rahsia antara aku.. en.suami & BFF aku yang
tahu....tp mmg gila lar alasan aku nie...
hahahahahhahahahaaaaa................

punya lar besemangat nak dtg keje smpi mlm td siap try pakai
selendang nak pakai ngan jubah...pasan mcm cantik lar..
 klu tanya en.suami die ia kan je tp kdg2 baik
x yah tanya sbb jawapan nye x pernah nak bt aku rasa konpiden
nak try pa2.... nyampahhhh nyah......

smpi je opis ramai plk yang pakai jubah kt seksyen aku nie...
tp skrg nie mmg majoriti kan pakai jubah tiap 
ari jumaat.... dh jadi pesyen lar plk kan tp pa2 pun semuanya
bermula dr niat kita kan...



wif munirah yg bz ngan LO pengembangan....

wif k.ani opismate yg slalu gaduh2 manja.....

wif masyi yg bz dgn TNT & OT....

wif cc zainah 

ari nie mmg rasa ceria semacam je aku nie...
walaupun banyak keje aku kena settlekan... sbb memikirkan esk cuti hati 
sgt lagi gumbira...hahahahhahaaaa....
hidup mesti ceria slalu...

mulakan ari nie dgn bismillah...
moga ari nie lebih baik dr semalam & redhalah setiap apa dugaan yg
kita lalui... serta mudah2an Allah pemudahkan segala urusan 
& usaha kita..... amin 

2 comments:

  1. saye pon pakai jubah hari ni kak yat.. ala kak yat.. bagitau la rahsie tu.. npe akak dtg kje?

    ReplyDelete
  2. malu weiiii klu bgtau...haahahhahaa...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...