Followers

Sunday, December 16, 2012

:: TELINGA ::

Klu da org tegur aku time nie klu aku buat x tau je
mintak maaf lar sgt sgt yer.... aku x berapa nak dengar sgt skrg nie...
mcm da benda lain plk dalam telinga aku nie....
klu aku ckp kuat sgt sori lah yer....




dari mgu lepas lagi aku dah pasan mcm da x kena je dgn telinga aku nie...
kebetulan da opismate aku pun lalui benda yg sama dgn aku skrg
tp aku rasa die lagi teruk dari aku.... sebenarnye aku da masalah resedung
kebetulan sejak akhir akhir nie aku kerap diserang selsema yg agak
teruk... selsema aku nie dh nak msk 2 mgu lebih kot..
mgu lepas aku rasa aku mcm x berapa dgr bila org ckp dgn aku pastu bila
aku telan air liur, buang higus "sori" telinga aku mcm begaung je
smpi rasa sakit sgt... tue yg x tahan sgt..huhuhuuuhu...

pagi td aku dh rasa x tahan sgt sbb sakit pastu makin lama makin
x brp dgr org ckp... aku ingt nk g jmp pakar telinga & hidung terus tp
aku x tau pasti klinik tue kt mana.. x silap aku area kajang kt sg chua.....
aku g klinik panel kt umah aku je...bila doc msk kan apa entah dlm 
telinga aku td doc kata x da pa2 cuma da jangkitan kuman...
aku masa tue dah rasa cuak sgt...en.suami dh pandang aku semacam je
pastu en.suami terus bgatu doc...

en.suami : "die nie suka korek telinga...blh dikatakan tiap tiap ari die korek..." 
aku : "mmg gatal doc mgkn sbb resedung sy nie dh makin teruk... "
doc : "mgkn disbbkan jangkitan kuman tue yg buat awak rasa gatal.. sy kan bagi ubat titik  utk jangkitan kuman tue tp klu still x baik lagi sy rasa baik awk jmp doc pakar"

serius beb aku dh rasa cuak sgt nie takut resedung aku nie 
jadi lebih teruk... sbb resedung aku nie nk mengganggu mata, telinga
& batang idung aku nie pun dh rasa nk tecabut je bila 
diserang selsema.... skrg nie pun aku rasa sgt x selesa dgn telinga aku nie
sapa sapa dok ckp dgn aku dok belah kiri mmg aku x brp jelas
sgt tp sib baik blah kanan...

aku tgh cari ubat resedung tp aku takut plk bila mkn ubat byk sgt
mengganggu plan aku utk pregnant....wahhhhh mcm mcm aku
kena lalui sian en.suami dpt isteri mcm aku nie
asyik sakit je....


p/s :- ubat resedung apa yg elok erkkk??????

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...