Followers

Thursday, February 10, 2011

PeNanTiAn 4 tAhUn LeBiH

Menu lunch time ikan kerisi goreng....terung sambal..sambal belacan
& nasi kosong...beli kat tEja,PutRaJaya..blh lar semua nye RM4...
sedap lar jgk lagi pun perut dh lapo sbb x b'fast....

lunch time td aku dgn k.rose (kwn baik) g umah aku kwn aku di kuartes
presint 9....x sabar nk tgk ank buah aku..."aMirUL fAriS"
penantian selama 4 thn lebih tau nk dpt seorg....

Mcm2 usaha dh diaorg usahakan....aku selut kt diaorg nie (k.wa & a.yan)
tabah dlm menghadapi dugaan nie...alhamdulillah akhirnya
Allah pemudahkan usaha diaorg....

"Amirul Faris"

Nie lar anak teruna k.wa & a.yan....geram betul aku tgk si kecik nie..
asyik nk membuto jo..mcm mama die sebijik~!! hahahaa


Tdo tue...asyik tdo je....lena tau sbb aku nyanyi...
suara aku kan sodap...betul kan faris..


Da tokoh x nk jadi ibu?? x sabar aku nk da ank sdiri....aku kan usaha lebih
gigih lagi..insyallah Allah kan pemudahkan usaha aku & hubby plk...amin..

Love u Faris...muahHhhhh~!!!

4 comments:

  1. insyallah..lepas ni pasti ada rezeki

    ReplyDelete
  2. makasih k.ziela...tue lar insyallah bln 4 nie nk bt iui...

    ReplyDelete
  3. amin kak yat.. nak wt iui ke? gud luck.. fie tengah rest lagi!~

    ReplyDelete
  4. hehehhee... da ader tokoh da...
    insyaAllah tak lamer lagi la tue...


    Jom baca: Tikar Getah Kanak2

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...