Followers

Wednesday, February 9, 2011

Sakit~!!

Dh byk ari dh kesakitan yg aku tanggung.....kdg2 blh jgk lar wat x tau je tp
klu di biarkan mmg menjadi2 plk...aku x ingt bila aku kena migrain nie
skrg nie dh 3 mlm aku tdo awal sbb nk bg ilang sakit nie
tp esk sakit lagi...

pagi senan aku da ajak hubby g klinik sbb x tahan tp die mcm nk x nk je..
aku tnya lar "abg da keje ke?" "hubby: abg nk g ambik geran lar..."
masa tue rasa ilang terus sakit kepala aku nie...hehheheee..konon2
merajuk lar sbb hubby x nk teman..huhuhu....tp masa dok besiap
nk g keje sempat lagi nk bg hubby serba salah...aku: "kang klu x tahan kang ayg g
klinik sdiri yer.." "hubby: g klinik swasta ke" "aku: x lah klinik kerajaan kat opis je"
muka die pun dh lain je...hahahh..tp x da pun die kata nk teman...
dlm hati "padan muko ko yat.."

Kt opis lagi sakit sbb keje mmg dok menghadap pc je....tp wat x layan je...
aku rasa dh nk muntah pun ada...aku nk ketok2 je kepala aku nie tp klu
ketok pun bkn nye rasa pa pun...wat sakit hati da lar...heheheheeee

Balik keje smlm hubby pun sakit kepala...aku yg sakit nie tahan je x nk tunjukkan
kesakitan aku..yerla dh die sakit..aku sakit kang sapa yg nk jaga sapa nie...
hehehheee....betahan jgk lar die sbb kena drive....aku x blh drive
sbb x pandai..lesen pun x da..hahhaha..tue lagi wat hubby aku
sakit kepala...hahhaaaa

Smpi je umah aku dh x tahan..hubby dh sedap tdo...aku klu sakit kepala x
blh nk tdo....aku layan je tgk tv...pas maghrib aku dh x tahan...sakit kepala
hubby dh makin kurang..masa tue die pasan aku sakit...
die tlg tarik2 rambut aku....rasa kurang lar jgk....hubby suh tdo..
aku kena paksa jgk lar tdo kang lagi sakit...huhuhuu....siap pegang tgn hubby
sbb sakit..rasa  dibelai je..hehheheheee

Bangun pagi nie ingtkan okey tp lagi sakit....hubby ajak g klinik tp aku jual mahal..
sbb terasa lagi dgn die sbb aku ajak ari tue die x nk temankan...
tp dh smpi opis nyesal plk x g klinik sbb sakit lagi nie...
tgh story2 dlm blog nie pun aku still sakit....
esk aku kena g jgk klinik....aku sebenarnye malas nk mkn ubat...

Takut jgk klu da sakit2 lain...huhuuu...aku nie x nak sshkan hubby..sian die asyik
jaga aku je...ayg mntk maaf yer abg....esk kita g yer ayg dh x tahan nie...huhuhuuu

SAKIT WOIIIII~!!!!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...