Followers

Monday, April 11, 2011

Ambik Darah.....

Pagi2 lagi aku dh ke hsptl putrajaya...ari nie aku kena ambik darah utk jmp pakar otak...
hahahhaa....blh lagi aku gelak kan...dh betahun2 aku menahan sakit kepala
aku nie akhirnya aku jmp jgk pakar....doc nengok aku pun dh makin teruk...

setakat ambik darah nie aku dh x heran lar...sbb slalu sgt ambik darah..cucuk sana
cucuk sini..hehehe...sblm nie x byk sgt ambik cuma 1 botol je tp td adoiiii
mcm x pecaya je....7 botol aku kena ambik darah...mak aIii~!!!
mau lobam tgn aku nie...

nurse pun mcm x caya je...sbb sblm nie 1 botol jo tp ari nie dh pecah rekod...
hahahha...aku explain lar kt nurse kali nie ambik darah utk migrain aku nie..
so br lar die phm....dlm masa yg sama aku set kt kepala aku nie...
yg semua x da pa2...mgkn hanya sakit kepala biasa tp klu dh bertahun2
menanggung sakit mcm mana plk.....

adoiii....risau2 jgk nie tp aku cuba happykan diri aku nie...
pa2 pun aku kena redha pa pun keputusan nnt....
& aku harap sgt hubby aku blh terima...sian aku tgk die..dr kami bekwn
smpi kawin asyik bwk aku g hsptl je....tiap kali aku sakit kepala aku menangis
sbb dh x tahan sgt...hubby pun menangis sbb sian tgk aku menahan sakit...
hubby aku  muko jo nmpk garang tp dlm hati da taman..hahaha..

" Ya Allah, kau kuatkan lar iman aku
dlm menghadapi ujianmu ini...aku redha
pa2 pun keputusan nye nnt..amin "

2 comments:

  1. inshaAllah takde ape2 kak.. fie doakan semue ok2 saje..

    ReplyDelete
  2. makasih fie..
    akk pun harap mcm tue jgk...huhuu..smlm tetiba je die dtg...dok elok jo dok sembang ngan darla masa tue...huhuu

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...