Followers

Tuesday, April 5, 2011

Fertility Friend

tahun nie dh nk msk 4 thn usia perkahwinan ku...da kwn2 aku dh 2,3 org ank
tp aku x da rezeki lagi utk menimbang cahaya mata...
tipu sgt lar klu aku x sedih...masa mula2 kawin tiap kali peod dtg je
kompom aku nagis...sedih woOoOoooo....

tp hubby pujuk aku terima yg kami masih blom da rezeki...
pantang da org rekemen pa2 produk aku nk try je tp hubby kata "nnt dulu lar"
tp skrg aku dh redha....tp aku & hubby x kan putus asa...usaha..& terus usaha..

Fertility Friend (ff) nie pun salah satu usaha ku utk pregnant....

nie grafku utk bln nie....tp bulan nie da 2 ari aku x ambik suhu...hehhehe
lupa lar weiiii...tp aku main tipu skit lar...hahahhaa...
so kuar lar garis2 merah tu...ari nie CD24...DPO10..
cantikkan graf aku nie...klu suhu maintain tgiii jo...alhamdulillah mengandung lar aku
bln nie....doakan aku erkk...amin

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...