Followers

Monday, April 4, 2011

Mak demam...

 Mak demam minggu lepas tp aku nk share jgk...aku dpt tau ari rabu..
sedih sgt2 bila tau mak x sihat.... :(

baru pas kol mak....tetiba dgr suara mcm sebak je..tny nape?? mak demam...
 Ya Allah~!! sedih aku bila aku tau mak x sihat...dh 3 ari mak demam..
br ari nie aku tau...teruknye aku nie~!! ank pa lar aku nie~!!..
bila tny nape x bgtua..mak kata demam skit je...

yg aku sedih sgt tue...mak kata "mak tgu adik kol"...sebak aku dibuatnye...
aku dh bt mak aku menitis air mata kerna rindu kan aku...bedosanya aku...
hati aku dh tergerak nl kol mak tp da je halangan..
credit x da lar tp mcm alasan je kan tp tue lar hakikatnye...

"Ya Allah, kau berikan lah mak aku kekuatan utk hadapi ujian mu ini
Ya Allah...aku tau kau menguji nya kerna kau menyayanginye...
& kau berikan lar die sihat kesiahatan yg baik...amin"
dik syg mak...tgu erkk insyallah mgu nie dik balik yer..

aku balik jgk ari jumaat lepas...walaupun time tue mak dh okey tp aku nk balik jgk
hubby x dpt nk balik...bajet kureng nk balik naik kete...aku ajak hubby naik bas tp
hubby x nak....aku mntk izin nk balik alhamdulillah hubby izinkan..
mak abah x kasi tp aku nk balik jgk...mgkn sbb rindukan akhirnya
mak abah mengalah jgk...

akhirnya aku smpi jgk di syurgaku.....melepaskan rindu kat mak abah...
dik betul2 rindu kt mak abah...x sanggup nk tgalkan mak abah kt kg...
dik nk sgt mak abah dok ngan adik tp mak abah x nak..

dik sayangkan mak & abah 
mak abah lar harta paling berharga bt adik
di dunia & akhirat selain ayie(hubby)...
always love u all...
muahahhhhhh 


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...