Followers

Friday, April 22, 2011

Intrauterine Insemination - IUI

D12..ari nie aku da FT kt hsptl putrajaya...FT tue dgn kata mudah utk dipaham
scan telur da brp.....alhamdulillah da 3 telur besau...
1 blah kiri 2.0 x 2.2.....2 blah kanan 2.1 x 2.4 & 2.3 x 2.3....doc kata besau
aku syukur sgt2....slalu blah kiri mmg x da langsung...

doc pavani bincang doc hazim...so senan nie proses iui plk....
neves plk aku rasa..hehhe..mudah2an Allah pemudahkan usaha aku & hubby kali nie..
da member suh amalkan mkn buah delima...mcm2 lar pa2 pun aku kena
relaks je x nk pk sgt...jgn stress tue yg penting...

nurse kt klinik O&G da bgtau...seorg bdk yg slalu jgk jmp masa appointment
dh lekat bt IUi jgk....so pas nie giliran aku plk kata nurse ida....
kitaorg tgu ko plk nie yat~!! mmg nurse2 kt klinik O&G bagi semangat kt aku
jgn putus asa...hubby dgr jgk..die pun rasa besemangat je..heheheh


chaiyok~!!! chaiyok~!!! yatttt
jgn putus asa~!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...